عروسک مامان وبابا

عزیز مامان

1391/5/15 17:50
نویسنده : سوده
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم دلم برات یه ذره شده بود خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم منو ببخش

 

ماه رمضون شروع شده الان وسط ماه رمضونیم بارسال تو ماه رمضون از خدا خواستم که امسال بیش ما باشی وخدارو شکر که اومدی خدایا ازت متشکریم

دیروز رفتم دکتر اقای دکتر گفت همه چی خوبه صدای قلب نازتم دوباره شنیدم کلی ذوق کردم

راستی عزیزم امروز وارد هفته ٢٥ شدم امیدوارم همیشه سالم باشی

 

بابایی روز شماری میکنه تا زودتر این روزا بگذره ودختر نازشو ببینه

 

منم اخر هفته باید برم واکسن کزازمو بزنم ما هنوز نتونستیم اسم انتخاب کنیم برات عزیزم دلم میخواد یه اسم زیبا برات بزاریم فعلا که داریم میگردیم

ما امشب خونه مادرجون بابایی افطاری دعوتیم عزیزم کم کم باید بریم حاضر بشیم دوستت دارمممممم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)