عروسک مامان وبابا

هفته 36

1391/8/1 11:34
نویسنده : سوده
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل عزیزم منو ببخش خیلی وقت بود که بهت سر نزده بودم وبرات ننوشته بودم دیگه داریم روزای اخرو پشت سر میزاریم گلم .

دیشب رفتم سونو اقای دکتر گفت که وزن دخمل نازم 2500 شده ووزن خوبیه ماشاالله . خیلی دلم برات تنگههههههههههههههههه دوست دارم زودتر تو رو بغل کنم عزیزم .

تاریخ زایمانو اقای دکتر گفته 24ابان البته گفت یکم ورم هم دارم برای همین شاید زودتر هم بشه عروسک من تو رو خدا سعی صحیح وسالم بیای پیش من و بابا .

 

از بابا گفتم بابا حبیب دلش برای دیدن تو غش میره هر روز میره توی اتاقت تختتو تکون میده عروسکاتو برمیداره کلی کیف میکنه خیلی دوست داره عزیزم

 

راستی از اینا مهمتر خرید سیسمونیت بسلامتی تموم شد مامانی برات یک عالمه وسیله خریده من که خودم نتونستم برم ولی خاله سارا خیلی کمک کرد خدا خیرش بده حالا بعدا عکساشو میزارم تو وبلاگت.

خوب عزیز دل من و بابا مواظب خودت باش بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ادی
1 آبان 91 14:33
به سلامتی عزیزمممممممممممممممممم. خیلی خوشحالم که این دوران رو به سلامت طی کردی عزیزم. موقع زایمان دعا کن برای همه