عروسک مامان وبابا

اولین سونوگرافی هفته 9

1391/1/26 17:06
نویسنده : سوده
866 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک من قلب

من امروز رفتم دکتر برای سونو قلب دکتر گفت خدارو شکر قلب نازت منظم می زنه وهمه چیز خوب بود خیلی خوشحال شدم عسلم.

برام ازمایش غربالگری هم نوشته که باید همین هفته برم عزیزکم نمیدونی وقتی اقای دکتر بهم گفت قلبت میزنه چقدر خوشحال شدم دوست داشتم از خوشحالی گریه کنم

فسقلی من تو رو خدا مواظب خودت باش تا صحیح وسالم بدنیا بیای . دوست دارممممممممممممممممممممم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله مهدیه
26 فروردین 91 17:54
سلام به وبلاگ محیا هم سر بزنین ممنون
ابوالفضل
26 فروردین 91 19:56
سحر
27 فروردین 91 15:19
عزیز دلم مبارکت باشه . مواظب خودت و نی نی گلت باش . برای ما هم دعا کن که یه نی نی مثل نی نی ناز تو بیاد پیشمون
گندم
31 فروردین 91 10:27
سلام سوده جون شما و نی نی سالم باشید همیشه .من تو نی نی سایت می خواستم عضو کلوب مادر های پاییز 91 بشم بلد نبودم اونجا پیغام بزارم مزاحمت شدم ببخشید .
مائده
5 اردیبهشت 91 14:54
بهترين چيز توي بارداري شنيدن صداي ني نيه.مباركه.اميدوارم به سلامتي دنيا بياد
ادی
6 اردیبهشت 91 14:51
سلام عزیزم. خیلی خوشحالم که صدای قلب نازش رو شنیدی. خدا رو شکر