عروسک مامان وبابا

سونو 14

1390/12/11 14:49
نویسنده : سوده
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامانی. خوبی عروسکم؟     قلب             

 

من و بابا جونم خوبیم .                                                                                               

امروز رفتم سونو تا ببینم فولیکول چند تا دارم .یکی داشتم 16 میلی متری.

 

دکتر گفت که من و بابایی سالمیم وباید از امشب از خدا بخوایم که تو رو زودتر پیش ما بفرسته .     

 

 

عزیزکم سعی کن زود بیای ما منتظرتیم.

 

                                                              

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پارمیس
13 اسفند 90 17:34
عزیزم وب زیبایی داری انشالله خدا زود زود نی نی تو بفرسته


ادی
13 اسفند 90 18:51
خدا رو شکر عزیزم. ان شالله منتظرت نمیذاره و زودی میاد بغلت





مرسی ادی جون ایشالا خدا تو رو هم از انتظار در بیاره عزیزم


سحر
14 اسفند 90 22:32
ایشالا که زود زود میاد مامانی لینکتون میکنم با اجازه



مرسی سحر جون خوشحال شدم از اشناییت